Statystyki

UwagaDrukuj

Szkoła News

Informacje dotyczące podręczników szkolnych

oraz kiermaszu używanych podręczników

Wykaz podręczników - rok szkolny 2016/2017Drukuj

Szkoła News

Wykaz podręczników - tutaj !

Życzenia wakacyjne Dyrekcji SzkołyDrukuj

Nauczyciele, Pracownicy, Rodzice, Uczniowie

Składam najserdeczniejsze podziękowania za całoroczny wysiłek i współpracę w realizacji przez szkołę procesu nauczania i wychowania naszych uczniów.
Życzę jednocześnie, by okres wakacji był czasem radości i odpoczynku. By czas wakacji upłynął spokojnie oraz by wszyscy mogli zrealizować swoje plany i… po prostu odpocząć. Życzę, aby wolny czas spędzić tak, by zmęczyć się beztroską dnia codziennego i zatęsknić do książek, zeszytów i porannego wstawania. Życzę wszystkim nauczycielom, rodzicom, pracownikom i uczniom, by nadchodzące wakacje były spokojne, bezpieczne i pełne niezapomnianych wrażeń oraz by w czasie wolnym od pracy i obowiązków towarzyszyły słoneczne i piękne dni.

Z wakacyjnym pozdrowieniem
Dyrekcja Szkoły

Uroczyste zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017Drukuj

Uroczyste zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017

Zdjęcia w dziale "GALERIA" lub tutaj!

Wycieczka do PrzemkowaDrukuj

Wycieczka do Przemkowa

Od dnia 10 do 12 czerwca byliśmy na wycieczce w Przemkowie. Wyjechaliśmy w piątek o godz. 7.00. Po drodze zatrzymaliśmy się w Lesznie, gdzie odwiedziliśmy Mini Zoo. Nasz drugi przystanek był w Głogowie. Tam miło spędziliśmy czas w ,,Raju dla Dzieci’’.  Do Przemkowa dotarliśmy około godz. 13.00. Na miejscu przywitaliśmy się z paniami z Domu Wczasów Dziecięcych, po czym zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do stadniny koni. Mogliśmy tam jeździć na koniach i przejechać się bryczką. Później pojechaliśmy poobserwować ptaki mieszkające na stawach. Po powrocie zjedliśmy kolację i po wieczornej toalecie poszliśmy spać. Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy do „Amazonki’’, czyli do obozu rycerskiego. Tam aktywnie spędziliśmy czas. Później wróciliśmy na obiad. Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy na wycieczkę do lasu, gdzie zwiedziliśmy proradzieckie bunkry z II wojny światowej. Byliśmy również na wydmach. Na jednej z nich rosła stara sosna. Mogliśmy bawić się do oporu. Gdy wróciliśmy do Domu Wczasów Dziecięcych, zjedliśmy kolację, a po niej urządziliśmy ognisko. Kiełbaski były pyszne! Wieczorem była dyskoteka. Po tych atrakcjach oczywiście wieczorna toaleta i sen.