Statystyki

ORLIK 2012

Szkolny zestaw podręcznikówDrukuj

Szkolny zestaw podręczników

na rok szkolny 2015/2016 tutaj!

Fundacja PKM DudaDrukuj

Fundacja PKM Duda

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, iż Fundacja Rodziny Duda ogłosiła nabór wniosków do projektu wyprawki szkolnej. Osoby zainteresowane otrzymaniem takiego zestawu mogą złożyć do Fundacji wniosek wraz z załącznikami w terminie do 7 sierpnia, projekt skierowany jest do uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjalnych.

W załączniku przesyłam wniosek wraz z regulaminem.

Pozdrawiam, Andżelika Talaga

Klasa III a na wycieczceDrukuj

Klasa III a na wycieczce

Tradycją klas trzecich stały się wyjazdy na wycieczki szkolne. I tego roku klasa III a wyruszyła w Kotlinę Kłodzką zdobywać szczyty Gór Stołowych. Na początku odwiedziliśmy Kłodzko. Przeszliśmy podziemną trasą do twierdzy, po zwiedzeniu której wyruszyliśmy do Polanicy – Zdrój. Nie bardzo smakowała nam tam woda zdrojowa, ale lody były świetne. Z Polanicy pojechaliśmy do naszej bazy noclegowej w Radkowie. Po rozlokowaniu się w pokojach zwiedziliśmy jeszcze radkowski rynek.

Uzależnieniom STOPDrukuj

Uzależnieniom STOP

09.06. br. odbył się w naszej szkole gminny turniej profilaktyczny pt. „ Uzależnieniom Stop” pod hasłem „Umysł jasny, trzeźwość głowy – to zapewni duch sportowy”.

Gościliśmy 15 – osobowe reprezentacje szkół podstawowych oraz uczniów z kobylińskiego gimnazjum.

JAKUB DURCZEWSKI LAUREATEM X OLIMPIADY WIEDZY EKOLOGICZNEJDrukuj

JAKUB DURCZEWSKI LAUREATEM X OLIMPIADY WIEDZY EKOLOGICZNEJ

Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry przyrodnik?  Zapewne powinien być: cierpliwy, wyrozumiały, spostrzegawczy, rozważny, spokojny, czujny, musi mieć wiedzę i kochać przyrodę, mieć uszy i oczy szeroko otwarte. Taki właśnie jest Jakub, który oprócz tego, cechuje się wytrwałym dążeniem do celu.

W dniu 10 czerwca w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krotoszynie odbył się finał X Olimpiady Wiedzy Ekologicznej dla szkół podstawowych, którą zorganizowały: Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Krotoszynie oraz Związek Międzygminny „Eko Siódemka” w Krotoszynie. Szkołę podstawową reprezentowali Jakub Durczewski z kl. VIc i Zofia Pioch z kl.VIa. Uczniowi Ci pomyślnie przeszli etap szkolny i zakwalifikowali się do konkursu finałowego. Jakub w finale zdobył maksymalną liczbę punktów plasując się na I miejscu.